top of page
  • Writer's pictureKnjigožder

Društvo čarobnih jednoroga


NAKLADNIK: Profil


„Ako vjeruješ, počet ćeš posvuda zamjećivati nazočnost jednoroga, kao kada se magla raziđe, a Sunčeva svjetlost obasja zemlju.“


Znam, ovo nije knjiga za mene. Priče za laku noć za mlade buntovnice jesu dječja knjiga, ali realno mogu ih čitati svi. Društvo čarobnih jednoroga je dječja knjiga. Ali, ali, ali. Ma zaljubit ćete se u nju i nećete joj moći odoljeti. Kao što joj nisam mogla odoljeti ni ja.


Ovo je jedna od rijetkih knjiga koje sam čitala paralelno s drugom. Ta druga je The Stand, Stephena Kinga, gromada od 1325 stranica. Da, teglila sam ja nju sa sobom, ali sam onda shvatila da mogu ovu divnu poslasticu nositi sa sobom bez posljedica iskrivljene kralježnice.


Iako, bilo je malo čudno ju čitati na javnim mjestima. Onako, ljudi prođu pored mene i vide knjigu sa bojama, crtežima, šljokicama, jednorozima, pa se pitaju što mi je. Vide da oko mene nema djece, pa im na licu bude blagi osjećaj zbunjenosti. Zašto bi jedna odrasla osoba čitala knjigu o jednorozima?


Jednostavno, slatko mi je. Ponekad je potrebno otići u svijet mašte i uživati u čarobnim mjestima, bez nekog pretjeranog razmišljanja. Ponekad je potrebno opustiti se i povjerovati.


„Društvo čarobnih jednoroga okuplja ljude sa svih strana svijeta koji vole jednoroge. Zadatak članova i članica Društva jest zapisati sve što se može o tim jedinstvenim stvorenjima i zaštititi ih kada god je potrebno. Tragamo za jednorozima u njihovim prirodnim staništima, bilježimo pojedinosti o susretima s njima, proučavamo načine na koje žive i zapisujemo priče koje ih okružuju. I zato, ako želiš saznati sve o jednorozima, na pravom si mjestu.“


Knjiga obuhvaća sva temeljna znanja o jednorozima, pa ćete tako moći naučiti nešto o gorskim draguljima, šumskim cvjetovima, pustinjskim plamičcima, olujnim goničima, vodenim mjesecima, ledenim lutalicama i sjenovitim noćnicima.


Na kraju knjige moći ćete vidjeti koji je jednorog vaš zaštitnik, a kad to saznate, moći ćete se učlaniti u društvo čarobnih jednoroga (ja jesam član).


Zato, ako imate mališana, lijepo napravite svima šalice toplog kakaa i uronite u svijet čarobnih jednoroga.


Ako nemate mališana, nemojte misliti da trebate zaobići ovu knjigu. Naravno da ćete si napraviti šalicu toplog kakaa i otići u čaroban svijet!



Koje vam je najdraže čarobno biće?


Grickajmo knjige zajedno!


46 views0 comments

Recent Posts

See All
  • Facebook - Black Circle
  • goodreas
  • Instagram - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
bottom of page