top of page
  • Writer's pictureKnjigožder

Dok je tebe


AUTOR: K.A.Tucker

NAKLADNIK: Fokus


Kako izvući osobu veću od sebe iz auta koji bi svaki čas mogao eksplodirati?„To ne može biti muškarac kojeg sam molila i preklinjala, a onda vrištala da izađe iz auta. To ne može biti muškarac s kojim sam se otkotrljala u vlažni jarak. To ne može biti muškarac kojeg sam spasila.“

Vidite, Catherine Wright relativno je sitna žena sa vlastitim problemima u životu. Samohrana majka, želi samo ono što je najbolje za kćer Brennu. Osim koliko toliko sigurnog krova nad glavom, Catherine više od svega želi privatnost. Jednom je osjetila što znači biti pod povećalom javnosti i to itekako požalila. „Jedini način da ponovno preživim jest zaboraviti i nastaviti sa svojim životom.“

Isto se tako osjeća kada iz smrskanog auta uspije izvući muškarca. Dobrim djelima se ionako ne treba hvaliti. Njezin je zadatak otići kući, zaboraviti tu cijelu epizodu i krenuti dalje. Nevolje nastanu kada se ispostavi da je iz automobila izvukla poznatog hokejaša Bretta Maddena. Miljenik javnosti, neopisivo je zahvalan za spašavanje iz mrtvih i žarko želi otkriti tko ga je spasio. Naposljetku, duguje nekome život.

Osim što je izvrstan sportaš, vrlo je ugodan ženskom oku. Odlučan u namjeri da pronađe ženu koja ga je spasila, ne preže ni od čega. Kada saznaje da je u pitanju upravo Catherine, dolazi joj na prag zatreptati divnim okicama i izraziti joj duboku zahvalnost.

Catherine može biti svašta, ali nije nimalo glupa. Jasno joj je da Brett možda u njoj vidi nešto jer ga je spasila, ali se ne može oteti dojmu da će sve nestati jednom kad on dođe sebi. Ima uspješnu karijeru kojoj se mora vratiti, stotine drugih ljudi, svoje milijune, a i brdo obožavateljica koje imaju više za ponuditi od nje.

Hoće li ona ipak ostati imuna na njegov šarm?

„Neće ti se dogoditi ništa dobro u životu ako katkad ne preuzmeš rizik.“


Jedini ljubavni romani koje volim su oni u kojima protagonisti rade zajedno (ne mislim da rade na istom poslu iako mi to ne bi predstavljalo problem) i zajedno rješavaju sve nevolje koje se nalaze po putu. Romani u kojima jedan od likova ozbiljno povrijedi osjećaje drugoga sa mršavim opravdanjem ne drže vodu. Barem meni. Zato je Dok je tebe za mene prava stvar!

Zašto bi se vama knjiga mogla svidjeti? Radnja je izuzetno pitka, a prsti će vam se lijepiti za stranice. Priča je lijepa i teče mirnim tokom. Likovi su razrađeni, odrasli, mirni i staloženi. Nije naodmet što je Brett Madden pravi muškarac, pa ćete s guštom čitati malo nezgodnije scene.

Postoji samo jedna malena zamjerka koju imam. Naslovnica me nije privlačila jer mi izgleda kao knjiga za tinejdžere. Ništa loše, ali nakon pročitanog nikako mi ne paše onaj remen sa zakovicama koju nosi ženski lik ako se ne varam. Odite proučiti malo, pa mi javite što mislite. Za moj ukus naslovnica bi trebala izgledati malo „odraslije“.

„Dobro je imati snove. Bez snova ne bismo imali ciljeve. A bez ciljeva…koja je svrha života?“


Sukladno najavama Fokusa ka novim prijevodima autorice, iskreno sam se oduševila. Ono čime sam samu sebe iznenadila je ocjena knjige. Listajući moju bilježnicu s citatima, primijetila sam da sam knjizi dala ocjenu 3, ni sama ne znajući zašto. Knjiga mi je ostala u lijepom sjećanju, preporučujem ju drugima kada me pitaju za ljubavni roman. Nešto je moralo tada presuditi u ocjeni, a ja iskreno nemam pojma što. Iako ocjenu neću mijenjati (moj mozak će se u nekom trenutku sjetiti obrazloženja ocjene), knjiga mi se svidjela i želim otkrivati još djela K. A. Tucker.

Volite li ljubavne romane sa sretnim završetkom?

Grickajmo knjige zajedno!


Recent Posts

See All
  • Facebook - Black Circle
  • goodreas
  • Instagram - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
bottom of page