top of page
  • Writer's pictureKnjigožder

Zara



AUTOR: Jure Karamarko

IZDAVAČ: Redak


Kada je moj Instagram profil ugledao svjetlo dana, među prvima me je zapratio Jure Karamarko. Iz njegovog profila sam shvatila da je on pisac i bilo mi je drago što je počeo pratiti moje objave. Takve stvari puno znače.


Nedavno mi se javio i pitao me želim li napisati recenziju njegove najnovije knjige Zare, te je tako nastala naša suradnja. Jure, ako ikad dođeš u Osijek održati neku promociju, očekujem potpis u knjizi!


Inače uvijek prvo pišem o pozitivnim stvarima, ali ću ovaj put krenuti od negativne. Ova knjiga ima jednu ogromnu manu. Prekratka je! Uvukla sam se u priču jako brzo, ali je jednostavno prebrzo završila. Želim nastavak!


Sad kad sam rekla svoje, možemo krenuti na priču. Navijačku. Ja nisam navijački tip, nikad nisam bila, vjerojatno nikad neću ni biti. Sport nije moja stvar, ne pratim, ne gledam, ne zanima me pretjerano. Ja sam tip osobe koja navija kad gleda Eurosong.


Jure je napisao knjigu o košarci. Ne da ne znam ništa o košarci, već ne znam! Ne znam koliko ima igrača u timu, ne znam ni klubove. Moje znanje o košarci: Amerika odlično igra košarku, postoji NBA, Michael Jordan je igrao u Chicago Bullsima (to znam zbog onog Bugs Bunny filma) i znam da se košarka igra u Hrvatskoj. Negdje mi je i u mozgu ostalo da je Zadar dobar (jel smijem to reći) u košarci. To je otprilike moje znanje.


Ovo je priča o ljubavi, onoj iskrenoj i neiskvarenoj. Priča o Zari i Luki, koji se iskreno vole, te zajedno otkrivaju ljubav prema košarci (košarki? sibiliarizacija?). I bez obzira na sve životne situacija, košarka im predstavlja jedinu konstantu u životu.


Ovom jednostavnom pričom, Jure je uspio napisati odličnu knjigu. Mislim da je s temom uspješno privukao i mušku i žensku publiku. Jure je aktivan na Instagramu, pa možete vidjeti koliko su njegovi čitatelji oduševljeni svim knjigama, ne samo Zarom.


Zato svi brzo na Instagram, javite se Juri i naručite svoj primjerak!


297 views0 comments

Recent Posts

See All
  • Facebook - Black Circle
  • goodreas
  • Instagram - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
bottom of page